Seminer : Rekabet Stratejiniz Hangisi Olmalı, Nasıl Uygulamalısınız – Saldırı – Savunma – Gerilla Stratejileri
Stratejik Pazarlama ve Rekabet Stratejileri, Ne zaman saldırmalı, ne zaman savunmalı veya ne zaman gerilla gibi davranmalısınız ?
Pazarlama Savaşı ve Rekabet Stratejileri Seminerine Niçin Katılmalısınız ?
Bir kaç “on yıl” boyunca müşteri odaklı üzerine konuşuluyor. Peki bu yeter mi ?
Her firma günün birinde rakibi ile karşı karşıya gelir veya baskısını, nefesini ensesinde hisseder. İşte bu tür dönemlerde “rakip odaklı” olmak gerekir. Rakip odaklı olmak ise ya savunma ya da saldırı anlamına gelir.
Rekabet stratejinizi doğru oluşturmak firmanızı ileriye götürecektir. Diğer türlü ise savaş alanından mağlup ayrılan siz olursunuz.
Bu çalışmamızda pazarlama alanını bir savaş alanı gibi görerek stratejiler oluşturmaya çalışacak, rakibin ve kendinizin yerini belirleyerek en uygun planı nasıl yapabileceğinizi izlemiş olacaksınız.
Kimler katılmalı
Şirket üst yönetimi, iş sahipleri, danışmanlık hizmeti verenler, pazarlama ve satış yöneticileri ve ekipleri, stratejik planlama çalışması yürütmekte olan kişiler.
Rekabet Stratejileri ve Pazarlama Savaşı Seminer İçeriği
Rekabetin oluşumu ve Porter’ın 5 kuvvet analizi
Bir şirketin hangi kaynakları rekabetçi stratejiye katkı sağlar ?
Rekabet avantajı elde etmek için Porter’ın Jenerik Stratejileri
Rekabet avantajının korunması için 4 yol nedir ?
Müşteri odaklı olmak yeterli mi ?
Saldırı ve Savunma Stratejileri
5 Temel Rekabet Stratejisi
- Yok Et ve Hasat Stratejileri, ADL ve Boston Matris analizleri nasıl yapılır
- İnşa, büyüme ve saldırı stratejileri
– Doğrudan Saldırı – Frontal Attack
– Yandan Atak – Flanking
– Kuşatma – Encirclement
– Yandan Geçme – By Pass
- Savunma stratejileri
– Konum savunm ası ve pozisyonun korunması – Position Defence
– Kanat atağına karşı savunma – Flank Defence
– Rakibin hazır olm adan saldır veya korkut – Pre Emptive
– Kontra Atak – Counter Offensive
– Hareketli Savunma – Mobile Defence
– Küçülerek Savunma – Contraction Defence
- Gerilla Stratejisi (Saldırı ve Savunma)
- Niş alanların bulunması ve Odaklanma stratejisi
- Gerilla Saldırısı
.
Stratejik Pazarlama Seminerleri hakkında bilgi için tıklayınız >>>
—————————————————————————————-
Kurum içi eğitim almak isterseniz aşağıda bulunan teklif isteme formunu doldurunuz …
Kurumsal Eğitim Talep Formu
—————————————————————————————-
Trackbacks