İnternet aleminde olan danışmanları seyredip, okuduktan sonra Boncuk’ta karar kıldım
Internet demokratik bir platform, herkes her şeyi söyleyebiliyor, fikir beyan edebiliyor.
Birisi diyor ki “Kararsız müşterilerin karar vermelerine yardımcı olursanız çok kolay satış yaparsınız”
Bir yayın organı bunu bir tavsiye olarak yayınlıyor, hem de UZMAN tavsiyesi !
Diğeri yazmış (hiç değiştirmeden aktarıyorum):
Buluşcu ol.Buluşçuluk farklılıktır.Fark satar.Hergün sektör ile ilgili, mesleğinle ilgili oku.Düşün,üret,yaz.
Peki bu tavsiye kime ? Yazılım satıcılarına …
Bir tane daha var …
Satışta inovasyon stratejileri uygulanmalıdır
İnsanın içinden çok şey geliyor ama ben daha basit bir yolu seçeceğim.
Bundan sonra takıldığım konuları Boncuk’a soracağım.
Sebebini açıklayayım.
Boncuk kendisini sevdirmek için yerde yuvarlanmaktan başka bir şey yapmadığı gibi tırmalıyor ve ısırıyor. Buna rağmen biz onu seviyoruz.
Siz firmanızı veya ürününüzü Boncuğu sevdiğimizin onda biri sevmemiz için ne kadar çok uğraşacaksınız değil mi ?
Dolayısı ile büyük usta Boncuk karşısında saygıyla eğiliyoruz, bundan sonra merak ettiğimiz satış ve pazarlama konularını ona danışıyoruz.
Eğer sizin de ona sormak istedikleriniz var ise sorunuz ile birlikte biraz mama veya ısırıp yerde yuvarlayabileceği bir oyuncak ile beraber sorunuzu bana gönderebilirsiniz. Size mırıldanma, ısırık, yuvarlanma şeklinde cevabını ileteceğimden şüpheniz olmasın.
Hiç değil ise aklınız karışmaz …
Not : Boncuk küçüklüğünden beri bizim evde yapılan pazarlama konuşmalarından etkilendiği için bu hale geldi, her kedinin bunu yapabileceğini düşünmemelisiniz elbette …