Dokunulamayan Ürünlerin Pazarlanması ve Mavi Okyanus Stratejisi
Fikrinizin diğer insanların “para ödeyeceği” bir hale gelebilmesi için çok çalışacak, para ve zaman harcayacaksınız. Yolunuzun üzerinde bir çok aşama var, şirket kurmak, ortak bulmak, para bulmak, kendini tanıtmak, ürünü ortaya çıkartmak … Bu aşamaların hepsinin kendisine göre detayları var elbette ancak fikriniz gerçekten para etmeyecek bir şey ise ne yapsanız fark etmez.
Diğer yandan ne kadar çok para veya enerjiniz olursa olsun eğer “temel pazarlama hatalarını” yaparsanız başarısızlığı davet etmiş olursunuz, en kötüsü sonunda ümidinizi yitirebilir ve vazgeçme noktasına gelebilirsiniz.
Bu konuşmanın ana konusu dokunulamayan ürünlerin pazarlanması olacak, danışmanlık, eğitim, yazılım, proje hazırlama gibi uzmanlık isteyen servislerin nasıl pazarlanabileceğine bakacağız.
Konuşma boyunca hem dokunulamayan hizmetler için olan girişim fikirlerimizi Mavi Okyanus Stratejisinin algoritması ile test edeceğiz hem de bu tür ürünler için izlememiz gereken yolları incelerken Lewit Construct Tool’un nasıl kullanılabileceğine bakacağız.
Kim Katılmalı
- Bir girişim fikrini bulmak veya olgunlaştırmak isteyenler
- Dokunulamayan bir ürünü pozisyonlamayı düşünenler
- Bir fikre sponsor olmayı veya yatırım yapmayı düşünenler